Catre consumatori, prin VANZARI si MARKETING

Fox. Si de foame, si de gust!

Dragoste la prima vedere

A FOX odata ca niciodata

Jaful

Ca baza pentru o intelegere mai buna a preferintelor unice ale consumatorilor si a ocaziilor de consum, organizam periodic studii de piata, cum sunt cele care vizeaza clientii din comertul traditional si comertul modern, sesiuni de teste privind noile produse, atat la sediul firmei, cat si in tara si studii privind comportamentul consumatorilor vizand segmente si areale specifice.

Astfel, avem o abordare unica in dezvoltarea produselor, in linie cu cerintele consumatorilor privind calitatea, gustul si gramajul. De asemenea, ne asiguram ca produsele Fox sa fie intotdeauna disponibile, vizibile si la un pret corect.

Intarim legatura pe care o avem cu clientii si consumatorii nostri organizand campanii de sustinere la nivel de brand sau produs, ori de cate ori este nevoie, atat la locul de vanzare, cat si in media.

Produsele FOX se regasesc la nivelul intregii tari, fiind accesibile tuturor romanilor din tara si din strainatate. Colaboram cu peste 10,000 de magazine, atat din comertul traditional, cat si din cel modern, onorand in maximum 24 de ore orice comanda datorita conectarii la necesitatile consumatorilor, prin intermediul unei platforme electronice.

Folosim poate cel mai avansat sistem ERP, respectiv sistemul SAP. Datorita acestuia, de la introducerea comenzii in dispozitivele Palm si pana la interpretarea datelor de catre managementul companiei, timpii de reactie s-au diminuat considerabil, ceea ce face ca procesul decizional sa fie operat in timp real.

Dam ocazia consumatorilor ca, dupa ce au luat contact cu produsul nostru, sa-si exprime opiniile si preferintele, toate aceste referinte fiind baza atat pentru imbunatatirea produselor existente, cat si pentru crearea unor produse noi.

Conceptual si executional, avem o abordare unitara la nivel national, luand totodata in considerare diferentele culturale si gastronomice, acolo unde acestea exista. Periodic, ne implicam in sustinerea evenimentelor locale si a activitatilor in linie cu valorile companiei.

Performanta noastra este sinonima cu efortul de a fi racordat la toate noutatile privind dezvoltarea abilitatilor profesionale cerute. De aceea, investim in mod continuu in angajati, prin programe de training si motivare, rasplatindu-le performanta si facand-o cunoscuta in companie. Sustinem egalitatea de sanse, oferind acces nelimitat la baza de date necesara formarii profesionale, care este pusa la dispozitie in acest sens.

Prin intregul portofoliu al producatorului generalist FOX (respectiv de la salamuri fierte, crud-uscate, carnati, crenvursti, sunci si parizere, pana la specialitati, pateuri si produse afumate), valorile FOX sunt promovate eficient. Astfel, evolutia constant ascendenta a business-ului valideaza puterea unui brand construit cu rabdare si incredere.

Dupa 2009, am acordat o atentie deosebita cresterii notorietatii brandului la scara nationala, sustinand brandul Fox in media, in special la televiziune, difuzand clipurile video pe canalele preferate de consumatorii nostri, in functie de obiectivele campaniei avute in vedere, de publicul-tinta, etc. In plus, datorita complexitatii pietei, am luat in considerare si alte forme de reclama, cum ar fi panotajul fix, in zonele de maxim interes sau cel mobil, prin decorarea flotei proprii de transport, care este ambasadoarea marcii noastre, cu mesaje incluzand atat obiectivele corporatiste, cat si cele tactice, vizand cresterea unor anumite categorii de produse sau produse, intr-un timp dat. Prin flota de transport pusa in miscare, mesajele FOX ajung sa acopere lunar o distanta ce depaseste de zeci de ori circumferinta Ecuatorului. In plus, in functie de rapiditatea cu care consumatorii reactioneaza, vom folosi si alte canale de comunicare si de sustinere a brandului.

De asemenea, am acordat o atentie deosebita implicarii in actul de cumparare al consumatorilor, dand posibilitatea acestora, prin degustari in toate tipurile de magazine, de a fi la curent cu ultimile produse dezvoltate, conform preferintelor acestora.